مدارك لازم جهت استرداد هزينه آموزش
کاركناني كه از واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه جهت شركت در دوره هاي آموزشي معرفي مي گردند مي توانند پس از پايان دوره ، هزينه آن را با ارسال مدارك زير دريافت دارند. بديهي است امور مالی پس از بررسی مدارك (دريافت گواهي قبولي فرد مزبور) ، هزینه ها را به حساب شخصي آنان واريز خواهد کرد0
ضمنا به مداركي كه به صورت ناقص ارسال گردد هيچ گونه ترتيب اثري داده نخواهد شد. لازم به ذكر است پس از ارسال مدارك به مديريت امور مالي ، نيازي به مراجعه حضوري كاركنان به اين واحد نمیباشد.
مدارك لازم:
1- تصوير گواهينامه يا گواهينامه هاي آموزشي طي شده
2- اصل فيش مخصوص پرداخت كننده
كاركناني كه (اصل فيش مخصوص پرداخت كننده) را مفقود نموده اند بايستي از طريق بانك و يا از امور مالي سازمان برگزار كننده آموزش تاييده آن را دريافت و به همراه مابقي مدارك ارسال دارند.
با توجه به اينكه بعضاً مشاهده مي گردد كه برخي از همكاران در دوره ثبت نام نموده ولي در آزمون مربوطه شركت نمي نمايند.به آگاهي مي رساند هزينه پرداختي آنان مسترد نخواهدشد.